perjantai 10. tammikuuta 2014

Kuvatarina!

Hei kaikki! Teimme tällaisen kuvatarinan, jossa kaikilta pullip-nukeilta puuttuu valitettavasti kädet, mutta obitsut Yonalle, Bloodylle, Lukalle ja Meikolle on tilattu:DD Ja...Kuvien laadunkin pitäsi olla parempi kuin ennen! Mutta... Kuvatarinaan:

On aamu, Meiko ja Yona syö aamupalaa: 
 Meiko: Mitä voisimme tänään tehdä?
Yona: Valvoimme illalla niin myöhään, että 
ainakaan minä en jaksa vielä tehdä mitään erikoista...
 Meiko: No... Minä käyn katsomassa onko tullut postia
Yona: Okei:)
 Meiko: Hmm...
 Meiko: Tässä...
 Yona: Tänään tuli aika paljon postia...
Meiko: Niin
 "Alkavat lukea postia ja lehtiä"
 Yona: Hei, mikä tuolla leden välissä on?
 Yona: "Lukee kovaan ääneen" Teitä odottaa iso 
paketti postissa! Olemmeko tilanneet jotain?
 Bloody: Minä olen tilannut kengät, jee vihdoin
ne tulivat! Lähdetäänkö heti hakemaan niitä?!?!
Yona: Lähdetään vaan!
 Luka: Mitä, minne olette lähdössä? Minä tulen mukaan!!!
 "Lähtevät postiin"



 Postissa heitä odottaa "pieni" paketti
 
Bloody: Voi ei, he ovat varmasti lähettäneet 
liian suuren koon!
Luka: Onpa se suuri!
Meiko: Onko se varmasti meille?

 Yona: Kyllä,  paketissa lukee meidän nimemme!
 Luka: Avataan se nyt!
Bloody: Joo!
Yona: Avataan se vasta kotona.


Saapuvat kotiin:
 Bloody: Avataan se nyt!
Yona: Avataan vaan!
Laatikosta kuuluu aivastus: Aaaatshii!
 Bloody: Hui, mikä se oli?
Meiko: Ehkä siellä on joku eläin
 Yona: Avataan se niin nähdään onko!
 "Avaavat"
 Kaikki: Hui!?!?


 Chenille: Anteeksi, minulla on yskä... Atshii!!
Noon: Missä olemme?
 Meiko:Miksi olitte paketissa?
Bloody: Miksi tulitte tänne?
Luka: Mistä tulitte?
Yona Onko teillä nälkä?
Chenille: Mihin vastaamme ensin?
Noon: Meidät lähetettiin tänne, muutamme tänne!

Chenille: Nimeni on Chenille
Noon: Minä olen Noon
Yona: Jos Chenille jää meille ja Noon tulisi teille, sopiiko?
 Meiko ja Bloody: Kyllä sopii!!!
 Noon: sopii!
Meiko: Kiva!
 Bloody: Kello on jo paljon, lähdetäänkö kotiin?
 Meiko: Okei, moikka!
Noon: hei hei!
 Luka, Chenille ja Yona: Moikka!
"Meiko, Bloody ja Noon lähtevät"
Yona: Haluatteko kaakaota?
Luka: Juu!
Chenille: Kyllä kiitos!



 Toivottavasti pidit:)Kommentteja?

3 kommenttia: