perjantai 11. huhtikuuta 2014

Musashootti ja jälleen kerran yksi give-mainos nwn

Hellou! Ihanaa kun lumi on viimein sulanut kokonaan (ainakin meillä), ja ulkona aivan ihanaa kuvailla:). Kuvasimme tälläsen shootin jossa on Noon ja Chenille!;). Kuitenkin tähän alkuun ihana, ihana give away mainos:



Giveen pääset tästä:).

miunjajasmingive.jpg

Ja sitten kuviin:))

Musiikkia, ole hyvä:


:)

...

Mä näin jo kaukaa kun hän saapui
mun oven viereen ja sitoi hevosen
puiseen kaiteeseen.

Eikä hän peremmälle tullut katseli
siinä vain kun hänen vaatteet
hain eteiseen.

Hän sanoi elämä on lyhyt,

eikä hän ollut vielä löytänyt

sitä mitä hän on etsinyt.

....

...

Häl oli silmissänsä jano ja vaikka mä
näinkin sen

otin hänet vierellein mun elämään.

Ja siinä seistessäni viel kuulin kun preeria kauemmas

häntä kutsui tuonnemmaks etelään.

Ja elämä on lyhyt, 

eikä hän ollut vielä löytänyt

sitä mitä hän on etsinyt

...

....

....

Ennen kuin nousi ratsullensa, laski käden poskellein,

ja kysyi oi tyttösein mua ootathan.

Ja vaikka sydämeni viel toivoi järkeni ennusti, on tuol joku vielä varmasti
mun kaltaista ilman.

Mä sanoin elämä on lyhyt, enkä mä oottaa enää pystynyt.

Päivä laskee pian lähden nyt.

...




Ja nyt voitte laittaa musan pois. Shootista ei tullu ihan koko laulun pitunen, kun aateltiin aluks tehä se yhteen toiseen musaan:)
Ja kuten varmaan huomasittekin, niin Noonin peruukki ebaystä saapui vihdoin!:) Tässä vielä kuvat hänestä(ennen ja jälkeen):





Tässä näette tyttösen ennen:




...



Ja tässä jälkeen:


 KIITOS KUN KATSOIT!<33 Ja tähän loppuun vielä..Mitä pidätte blogin uudesta ulko-asusta? Kommentoikaa toki:))






Kommentteja...?






4 kommenttia:

  1. oi ihana shoot ja ihanat chenille ja noon<33

    VastaaPoista
  2. Suloinen shootti :))) ja ulkoasukin on hieno! Tää oli kyllä ihanan pitkä ostaus<3

    VastaaPoista
  3. Oii!! <3<3<3<3<3 Ihana uusi ulkoasu ja ihana Noon ja Noonin peruukki ja ihana Chenille ja ihanan pitkä shootti ja IHANAA!!!

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista